Igramo se i učimo-o sličnostima i različitostima
Autor: Tanja Sudiskas, 21. 3. 2013.
Prof. rehabilitator Ivone Šabarić Rubeša, supervizor projekta Pomoćnici u nastavi, Centra inkluzivne potpore “Idem”, podružnica Rijeka i socijalna pedagoginja škole održale su radionicu u 1.a odjelu na temu sličnosti i različitosti Razgovarali smo o sličnostima/različitosti prema onome što nam najviše upada u oči kao i nevidljivim osobinama po kojima se međusobno razlikujemo. Učenici su darivali svoje prijatelje cvjetovima s pozitivnim porukama ukazujući na jedinstvenost i neponovljivost svakoga u odjelu. Cilj prve u nizu radionica je učenje tolerantnog ponašanja uz njegova ograničenja (ponašanja koja ugrožavaju prava drugih) u čijoj podlozi su empatija, poznavanje temeljnih ljudskih prava i temeljnih sličnosti među ljudima.
Igramo se i učimo-o sličnostima i različitostima
Autor: Tanja Sudiskas, 21. 3. 2013.
Prof. rehabilitator Ivone Šabarić Rubeša, supervizor projekta Pomoćnici u nastavi, Centra inkluzivne potpore “Idem”, podružnica Rijeka i socijalna pedagoginja škole održale su radionicu u 1.a odjelu na temu sličnosti i različitosti Razgovarali smo o sličnostima/različitosti prema onome što nam najviše upada u oči kao i nevidljivim osobinama po kojima se međusobno razlikujemo. Učenici su darivali svoje prijatelje cvjetovima s pozitivnim porukama ukazujući na jedinstvenost i neponovljivost svakoga u odjelu. Cilj prve u nizu radionica je učenje tolerantnog ponašanja uz njegova ograničenja (ponašanja koja ugrožavaju prava drugih) u čijoj podlozi su empatija, poznavanje temeljnih ljudskih prava i temeljnih sličnosti među ljudima.
Igramo se i učimo-o sličnostima i različitostima
Autor: Tanja Sudiskas, 21. 3. 2013.
Prof. rehabilitator Ivone Šabarić Rubeša, supervizor projekta Pomoćnici u nastavi, Centra inkluzivne potpore “Idem”, podružnica Rijeka i socijalna pedagoginja škole održale su radionicu u 1.a odjelu na temu sličnosti i različitosti Razgovarali smo o sličnostima/različitosti prema onome što nam najviše upada u oči kao i nevidljivim osobinama po kojima se međusobno razlikujemo. Učenici su darivali svoje prijatelje cvjetovima s pozitivnim porukama ukazujući na jedinstvenost i neponovljivost svakoga u odjelu. Cilj prve u nizu radionica je učenje tolerantnog ponašanja uz njegova ograničenja (ponašanja koja ugrožavaju prava drugih) u čijoj podlozi su empatija, poznavanje temeljnih ljudskih prava i temeljnih sličnosti među ljudima.