PROJEKTNA NASTAVA – TEMA „LOVOR“
Autor: Marijana Mavić, 1. 3. 2023.
U tjednu od 13. do 17. veljače 2023. učenici koji pohađaju program produženog boravka sudjelovali su u školskom projektu „Lovor“, a aktivnosti su pripremile i održale učiteljice produženog boravka. Učenici su upoznati sa zanimljivostima o lovoru – kakva je biljka, gdje raste, u koje se svrhe može koristiti te legendama vezanim za njega i kako ga povezujemo s Opatijom i Lovranom. Učenici su crtali lovor i lovorov vijenac, razgovarali o načinima uporabe lovora u svakodnevnom životu (kao začin, lijek ili ukras), pisali akrostih na temu lovora i bili u šumici koja obiluje lovorovim grmljem. Također, čitali su i slušali legendu o Daphne i Apolonu - kako se i zbog čega Daphne pretvorila u grm lovora i zašto se od tog dana izrađuju lovorovi vijenci. Učenicima je pojašnjen pojam legendi i likovi (tko je bio Apolon, Daphne, Kerubin,...) te su crtežom u tehnici drvenih bojica prikazali trenutak pretvaranja Daphne u grm lovora (gledajući u predložak). Učenici su se uključivali u aktivnosti koristeći metodu 'oluje ideja' u kojoj su navodili sve što im je poznato vezano za lovor (izgled, miris, ljekovitost lovora, lovor kao začin, kao ukrasni grm, kako i za što ga koriste mame, bake, none,...). Roditelji su prepoznali važnost teme, donijeli u školu čaj od lovora s medom i limunom koji su učenici kušali tijekom aktivnosti.
PROJEKTNA NASTAVA – TEMA „LOVOR“
Autor: Marijana Mavić, 1. 3. 2023.
U tjednu od 13. do 17. veljače 2023. učenici koji pohađaju program produženog boravka sudjelovali su u školskom projektu „Lovor“, a aktivnosti su pripremile i održale učiteljice produženog boravka. Učenici su upoznati sa zanimljivostima o lovoru – kakva je biljka, gdje raste, u koje se svrhe može koristiti te legendama vezanim za njega i kako ga povezujemo s Opatijom i Lovranom. Učenici su crtali lovor i lovorov vijenac, razgovarali o načinima uporabe lovora u svakodnevnom životu (kao začin, lijek ili ukras), pisali akrostih na temu lovora i bili u šumici koja obiluje lovorovim grmljem. Također, čitali su i slušali legendu o Daphne i Apolonu - kako se i zbog čega Daphne pretvorila u grm lovora i zašto se od tog dana izrađuju lovorovi vijenci. Učenicima je pojašnjen pojam legendi i likovi (tko je bio Apolon, Daphne, Kerubin,...) te su crtežom u tehnici drvenih bojica prikazali trenutak pretvaranja Daphne u grm lovora (gledajući u predložak). Učenici su se uključivali u aktivnosti koristeći metodu 'oluje ideja' u kojoj su navodili sve što im je poznato vezano za lovor (izgled, miris, ljekovitost lovora, lovor kao začin, kao ukrasni grm, kako i za što ga koriste mame, bake, none,...). Roditelji su prepoznali važnost teme, donijeli u školu čaj od lovora s medom i limunom koji su učenici kušali tijekom aktivnosti.
PROJEKTNA NASTAVA – TEMA „LOVOR“
Autor: Marijana Mavić, 1. 3. 2023.
U tjednu od 13. do 17. veljače 2023. učenici koji pohađaju program produženog boravka sudjelovali su u školskom projektu „Lovor“, a aktivnosti su pripremile i održale učiteljice produženog boravka. Učenici su upoznati sa zanimljivostima o lovoru – kakva je biljka, gdje raste, u koje se svrhe može koristiti te legendama vezanim za njega i kako ga povezujemo s Opatijom i Lovranom. Učenici su crtali lovor i lovorov vijenac, razgovarali o načinima uporabe lovora u svakodnevnom životu (kao začin, lijek ili ukras), pisali akrostih na temu lovora i bili u šumici koja obiluje lovorovim grmljem. Također, čitali su i slušali legendu o Daphne i Apolonu - kako se i zbog čega Daphne pretvorila u grm lovora i zašto se od tog dana izrađuju lovorovi vijenci. Učenicima je pojašnjen pojam legendi i likovi (tko je bio Apolon, Daphne, Kerubin,...) te su crtežom u tehnici drvenih bojica prikazali trenutak pretvaranja Daphne u grm lovora (gledajući u predložak). Učenici su se uključivali u aktivnosti koristeći metodu 'oluje ideja' u kojoj su navodili sve što im je poznato vezano za lovor (izgled, miris, ljekovitost lovora, lovor kao začin, kao ukrasni grm, kako i za što ga koriste mame, bake, none,...). Roditelji su prepoznali važnost teme, donijeli u školu čaj od lovora s medom i limunom koji su učenici kušali tijekom aktivnosti.